Rua de Carnestoltes

Benvolgudes famílies,

Ja tenim aquí el Carnestoltes Escolar 2018, a continuació detallem horaris i consells que ajudaran al bon desenvolupament de l’activitat.

En primer lloc us animem a fer més festa incorporant a la vostra persona algun petit detall carnestoltenc, una nas de pallasso, un ull pintat, un barret divertit…

Dit això, sapigueu que a ¾ de 3 s’obriran les portes de l’escola. Les famílies poden entrar per ajudar a vestir la canalla. Un cop vestida es farà una foto de grup i caldrà que tothom surti cap al carrer.

Entre 3 i 1 quart de 4 hauria d’iniciar-se la rua. Aquest és un dels moments on darrerament tenim més problemes:
• Cal evitar que familiars i canalla es barregin. És important romandre a les voreres.
• Cal evitar interrompre per fer fotos, vídeos… Tot plegat es pot fer des de la vorera i, si respectem aquest consell, aconseguirem un camp visual més ampli i sense obstacles.
• Cal deixar que la canalla sigui la protagonista, que sigui espontània, que gaudeixi de la festa sense veure’s obligada cada instant a posar per una foto, una imatge de vídeo… Qualsevol professional sap que les bones fotos són fruit de la naturalitat i l’espontaneïtat.

Tot seguit s’unirà a la rua la canalla de l’Escola Bressol i plegats anirem cap a la pista passant pel carrer Escoles, plaça la Pau i avinguda de la Llum.

Un cop dins la pista pregó, música, balls … festa carnestoltesca fins a 2 quarts de 5 de la tarda. Recordeu que dins a la pista no hi poden entrar ni pares ni mares, a excepció de les persones autoritzades per l’AMPA.

En acabar, s’obrirà la porta i les famílies podran entrar, tal com fem habitualment l’alumnat de cursos més alts marxarà sol i, el de cursos més petits caldrà recollir-lo i assegurar-se que el/la mestre/a se n’ha assabentat.

Des d’aquestes línies demanar i agrair la vostra col•laboració d’antuvi. Felicitar l’AMPA per tal i com està portant l’organització de la festa, agrair la col•laboració de l’Ajuntament, felicitar el professorat per suport i participació i desitjar a tothom una MOLT BONA FESTA!

Un darrer apunt, recordeu que dilluns 12 es festa de lliure disposició.

Sa Majestat Carnestoltes