Rua de Carnestoltes

Benvolgudes famílies,

Ja tenim aquí el Carnaval Escolar 2017, a continuació detallem horaris i consells que ajudaran al bon desenvolupament de l’activitat.

A ¾ de 3 s’obriran les portes de l’escola. Els pares i les mares poden entrar per ajudar a vestir la canalla. Un cop vestida es farà una foto de grup i caldrà que tothom surti cap al carrer.

Entre 3 i 1 quart de 4 hauria d’iniciar-se la rua. Aquest és un dels moments on darrerament tenim més problemes:

• Cal evitar que pares, mares i canalla es barregin. Es important romandre a les voreres.
  • Cal evitar interrompre per fer fotos, vídeos… Tot plegat es pot fer des de la vorera i, si respectem aquest consell, aconseguirem un camp visual més ampli i sense obstacles.
  • Cal deixar que la canalla sigui la protagonista, que sigui espontània, que gaudeixi de la festa sense veure’s obligada cada instant a posar per una foto, una imatge de vídeo… Qualsevol professional sap que les bones fotos són fruit de la naturalitat i l’espontaneïtat.

Tot seguit s’unirà a la rua la canalla de l’Escola Bressol i plegats anirem cap a la pista passant pel carrer escoles, plaça la Pau i avinguda de la Llum.

Un cop dins la pista pregó, música, balls i bollo amb xocolata… festa carnavalenca fins a 2 quarts de 5 de la tarda. Recordeu que dins a la pista no hi poden entrar ni pares ni mares, a excepció de les persones autoritzades per l’AMPA.

En acabar, s’obrirà la porta i els pares/mares podran entrar, tal com fem habitualment l’alumnat de cursos més alts marxarà sol i, el de cursos més petits caldrà que els recullin i assegurar-se que el/la mestre/a se n’ha assabentat.

Des d’aquestes línies demanar i agrair la vostra col·laboració d’antuvi. Felicitar l’AMPA per tal i com està portant l’organització de la festa, agrair la col·laboració de l’Ajuntament, felicitar el professorat per suport i participació (34 anys de Carnaval Escolar) i desitjar a tothom una MOLT BONA FESTA!

Un darrer apunt, recordeu que dilluns 27 es festa de lliure disposició.

Sa Majestat Carnestoltes