Reunió de delegats i delegades

Avui dia 27 de setembre s’ha dut a terme la primera reunió de delegats i delegades del curs.

Rera una breu felicitació per part del director, els delegats i delegades han encetat les reunions d’aquest curs parlant de la Festa de la Castanyada i de l’ús de la pista per part de l’alumnat de 2CS.

Pel que fa a la Festa de la Castanyada s’ha acordat preguntar a les classes si la volen celebrar, donat el cas que la resposta sigui afirmativa, les delegats de cicle superior han demanat que deixin preparar la coreografia i escollir el tema del ball modern a les seves classes. Tot plegat, cada delegat i delegada ho traslladarà a la seva classe per tal de discutir-ho.

Pel que fa a l’ús de la pista, el director ha comentat que la pista és de tota l’escola, aleshores ha demanat a 2CS que en facin una proposta d´ús.

Sense res més a tractar s’ha convocat una propera reunió per al proper dimecres.