Resultats de les eleccions a Consell Escolar 2016

El passat dimecres, 30 de novembre, es van dur a terme les eleccions a Consell Escolar 2016 del sector famílies, aconseguint l’excel·lent participació del 39,82%, amb el següent repartiment de vots:

• Miquel Farré Masip 15%.
  • Raquel González Marmol 24%.
  • Carmen Marín Gómez 16%.
  • Sharon Parr 7%.
  • Josep Sans Calada 39%.

De la qual cosa es dedueix que passaran a ocupar les vacants Josep Sans Calanda i Raquel González Marmol.

Des d’aquestes línies, un cop més el nostre agraïment i felicitacions a totes i cadascuna de les candidatures.

Som conscients que que molts pares i mares, tot i voler, no van poder votar. Veritablement caldria millorar el procés, però l’únic que està a les nostres mans és comunicar al Departament el descontent.

Malgrat tot, l’escola s’ha de felicitar i gaudir de l’èxit de participació.

1. Carles Torras

Llegia en un missatge de l’eBando que l’Escola es proposava arribar a un “40%” de participació. Vull fer notar que efectiva i tècnicament s’ha arribat a aquest “40%” (en tot cas, a on no s’ha arrrivat és a un “40,00%”). En algun lloc s’anoten xifres sense decimals i en d’altres amb decimals (per exemple, en aquesta mateixa pàgina on la participació s’anota amb dues xifres decimals i els resultats amb cap). Caldria tenir clar si és una cosa o l’altre, mantenir la coherència i després poder analitzar el resultat objectivament. Ja veieu que la cosa canvia en funció d’aquest aspecte: s’arriba o no s’arriba a l’objectiu. Això de les xifres significatives té la seva importància… Vull que sigui un comentari simpàtic i que serveixi per felicitar a l’escola per haver aconseguit arribar a l’objectiu d’una participació del 40%. Salut!!