La Comunitat de grans engega la Botigueta Cloret!

Heu sentit a parlar de la Botigueta Cloret? Per als que encara no la coneixeu, ara us ho expliquem.

La Botigueta Cloret és un nou taller de plàstica que hem estrenat aquest curs 2022-2023 amb l’alumnat de la Comunitat de Grans. En aquest elaborem productes diversos, tots dissenyats pels propis/es alumnes amb el propòsit de posar-los a la venda per part de l’AFA.

D’aquí neix el nom d’aquest taller, la Botigueta Cloret, la qual estarà present en diferents esdeveniments escolars per tal i que pogueu gaudir d’aquests productes. A més a més, també hi podreu trobar productes elaborats en el taller de plàstica d’Scrap.

Quan tinguem més informació, ja us anirem informant, us esperem a tots i totes!!