Jocs Escolars’17

Els dissabte 27 de maig va tenir lloc a Ascó els 41ens Jocs Esportius Escolars de la Ribera d’Ebre amb la participació de 47 atletes de la nostra escola.

Va ser una jornada intensa ja que aquest curs els jocs es van disputar sol en dissabte. Això va fer que en tot moment hi haguessin proves en funcionament.

Es van assolir un total de 36 medalles:  12 d’or, 11 de plata i 13 bronze.

Des d’aquí volem felicitar a  tots els atletes participants als jocs pel seu compromís amb l’Escola i pel seu bon comportament.

També volem felicitar als entrenadors Laia, Ariadna, Àlex i Ferran que van transmetre la seva experiència a l’hora de preparar als alumnes.