Jocs Escolars de la Ribera d’Ebre

Per tal de començar a organitzar la participació als Jocs Escolars de la Ribera d’Ebre us fem arribar la següent informació, al final de la qual trobareu la circular que inclou el full d’inscripció, el qual agrairíem el féssiu arribar el més aviat possible al mestre d’Educació Física del vostre fill o filla. També us anunciem que estem confeccionant un grup de voluntariat per a dur a terme els entrenaments, agrairíem qualsevol col·laboració, si és aquest el vostre cas, poseu-vos en contacte amb Raquel González (AMPA) o Ferran Albiac (mestre).

Els dies 26 i 27 de maig es disputaran a Ascó els coneguts Jocs Esportius Escolars d’Atletisme de la Ribera d’Ebre, que aquest curs arriben a la 42ena edició.

Aquests jocs d’atletisme són un esdeveniment esportiu escolar on hi participen totes les escoles de la Ribera d’Ebre.

L’AMPA és l’organitzadora d’aquest esdeveniment, amb la col·laboració dels mestres d’Educació Física de l’Escola.

Es pot participar a diferents proves, en funció de l’edat de cada alumne:

CICLE INICIAL: velocitat i salt de llargada

CICLE MITJÀ: velocitat, salt de llargada i fons

CICLE SUPERIOR: velocitat, salt de llargada, fons, salt d’alçada, relleus, llançament de pes i disc i tanques.

Si esteu interessats en que el vostre fill/a participi als jocs heu de tenir en conte:

1.- Ens retorneu aquesta circular signada. És molt important que us comprometeu i que no hi hagin baixes d’última hora, sempre i quan no siguin de força major.

2.- Conjuntament amb l’AMPA estem treballant per trobar voluntaris/es que permetin programar entrenaments sotmesos a la seva disponibilitat.

3.- La participació als Jocs Escolars d’atletisme és “gratuïta” per tots els alumnes que ja estiguin fent alguna activitat esportiva al centre organitzada per l’AMPA. Per la resta d’alumnes, els quals aquesta activitat esportiva és la primera que faran, el preu serà de 14€ en concepte de tramitació de fitxa, assegurança i arbitratges.

Enllaç a la circular informativa i full d’inscripció.