Jocs Escolars: cros, BTT i Escacs

Els jocs escolars d’aquest curs es van iniciar al primer trimestre amb les proves de cros a Móra la Nova, Ginestar i Benissanet i finalitzaran aquest cap de setmana al Pinell de Brai on tindrà lloc la final intercomarcal de les Terres de l’Ebre. Ahir diumenge 26 de febrer es donava per finalitzada la tercera cursa de BTT a Móra d’Ebre les dos primeres tingueren lloc a Ascó i Garcia al mes de gener. Paral·lelament s’estan duent a terme també les jornades d’escacs, una Miravet i l’altra al Pinell de Brai.

Enhorabona a tots el i les participants que porten el nom de la nostra escola i del nostre poble a les diferents competicions. I també moltes gràcies a Irene, Miquel i Jose Antonio, els responsables que els nostres xiquets i xiquetes estiguin tant ben preparats en aquestes jornades!!!

Els jocs escolars no s’aturen, ja estan obertes les inscripcions per a les bitlles catalanes i ben aviat obrirem les inscripcions per als jocs d’atletisme que tindran lloc a Ascó el 16 d’abril.

En aquest enllaç podeu veure un petit recull de fotos.