HEM FET GRUPS D’EXPERTS SOBRE LA PREHISTÒRIA

Tal com ja sabeu, el Cicle Inicial de l’Escola Enric Grau i Fontseré vam anar de colònies al Camp d’Aprenentatge de la Noguera on vam treballar com a centre d’interès la temàtica de la prehistòria.

Bé, posteriorment, dintre la franja horària de projecte hem treballat amb més profunditat aquest tema fins al punt que cada petit grup de treball s’ha fet expert sobre un aspecte característic d’aquesta etapa de la història.

En primer lloc, les tutores dels cursos de 1r i 2n van fer una selecció de la informació més important a conèixer. En segon lloc, l’alumnat amb l’organització per petits grups de treball va resumir tota aquesta informació i va extreure les característiques més importants. En tercer lloc, es van haver de dividir la presentació, ja que cada membre del grup havia de dir alguna cosa. Finalment, tots els cursos del Cicle Inicial van trobar-se al vestíbul de l’escola i s’ho van explicar. Tots i totes van escoltar molt i van aprendre més coses de les que no sabien.

A continuació, deixem un petit recull: https://youtu.be/t8ra6-kM_qs