FINAL D’AMBIENTS A LA COMUNITAT DE MITJANS

El passat dimarts dia 6 de juny la Comunitat de Mitjans vam donar per finalitzats els ambients del curs 2022-2023. Concretament, s’han dut a terme 3 rondes i aquests han estat presents durant tot el curs escolar. Per tant, ara que han arribat a la seva fi, volem deixar un petit recull en mode vídeo.

El treball per ambients és una franja molt esperada per l’alumnat, ja que segons els seus gustos i/o preferències trien a quin ambient anar per tal de descobrir i gaudir de les diferents propostes plantejades. Dintre d’un mateix ambient l’alumnat es troba amb altres nens i nenes de 1r, 2n i 3r de CI i CM així es com es creen els grups heterogenis amb els quals treballen durant un període de curta durada (3/2 sessions)

Esperem que us agradi!!!

Cliqueu aquí per veure el vídeo