Correllengua 2016

Ahir es va donar el tret de sortida al Correllengua 2016 amb la inauguració de l’exposició Paraules Flixanques, un treball que ha anat a càrrec de l’alumnat de la nostra escola i us animem a visitar. Tot i que l’exposició es va inaugurar a Ca Don Ventura, del 16 al 30 de novembre es podrà visitar a la Biblioteca Municipal.

correllenguaexpo

A continuació dos alumnes de l’institut  van llegir el manifest i va cloure l’acte una xerrada que amb el títol de Exigir-ho tot de les paraules va anar a càrrec de Laura Borrás.

Però, les activitats continuen demà a la Biblioteca Municipal amb Contem Contes a càrrec de l’alumnat de l’Institut de Flix.

cartellcorrellengua2016