Conveni de col·laboració AMPA i Ajuntament de Flix

Divendres 21 d’abril, es va signar un conveni de col·laboració amb l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes (AMPA) del’escola.

En el conveni signat l’AMPA es compromet a continuar la seua tasca de reforç i promoció de la relació pares-escola i en la promoció de les activitats complementàries en general i esportives en particular de l’alumnat i en la seua contribució al manteniment de les festes tradicionals a l’escola i a mantindre la seua col·laboració en les activitats que es puguin organitzar des de l’Ajuntament. Per la seua banda, el Consistori realitzarà una aportació anual de 1.200 euros, en la qual, com s’especifica al conveni, “s’ha d’entendre inclosa l’aportació que fins ara feia l’Ajuntament a la Secció Esportiva de l’AMPA, a través dels ajuts a entitats esportives”. Així mateix s’especifica que aquesta diners “seran  de lliure disposició per a l’entitat, que podrà destinar-los a atendre qualsevol despesa que la mateixa hagi d’afrontar”.

(Text extret de la web de l'Ajuntament de Flix)

Més informació clicant aquí.

Foto: Ajuntament de Flix