Col·laboració amb els Petits Valents

Avui la nostra escola ha col·laborat en una bonica iniciativa solidària. Representants dels Petits Valents, la nostra AMPA, pares i mares voluntaris, famílies i alumnes hem gaudit d’un dolç esmorzar: xocolatada solidària en benefici de la investigació per al càncer infantil de l’Hospital Sant Joan de Déu.

Tot i així, l’ingredient més dolç ha estat veure com tota una Comunitat Educativa s’hi ha implicat.Gràcies a tots i a totes per haver aconseguit 435’25 euros en benefici d’aquesta humana causa que com a Comunitat ens enriqueix a tots plegats; la força de tota una Comunitat Educativa ens fa més grans i ens ajuda a educar a la nostra canalla des d’una rica, significativa i propera riquesa ciutadana cap una Educació més 360: enxarxant recursos i vivències dins i fora de l’Escola, connectant escola i Comunitat.