Certamen de Lectura en Veu Alta

Tal i com vam anunciar fa unes setmanes, l’escola un any més ha participat en el Certamen Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta celebrat el passat 7 de març a la Sala d’Actes del Serveis Territorials d’Esenyament a Tortosa.

La nostra representació ha estat a càrrec de Júlia TLl i Èrci I, alumnes de cicle inicial i superior respectivament. Tot i fer-ho molt bé, no vam tenir la sort de classificar-nos per a la següent fase. Tot i això, l’escola està molt orgullosa de la seva actuació i aprofita aquest article per felicitar-los i encoratjar-los a seguir treballant la seva lectura en veu alta.