Campanya Higiene de Mans

Un curs més la nostra escola ha participat en la campanya Higiene de Mans promogut per el Departament d’Ensenyament i Salut a Terres de l’Ebre, amb el suport del Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre, per la qual cosa un infermer del nostre CAP va venir a l’escola a realitzar un taller que constava de visualitzar un vídeo on es mostra com rentar-se les mas, aprendre a rentar-se les mans i, finalment, fer un dibuix per a un concurs.

El passat divendres 5 de maig a la seu del Consell Comarcal es va dur a terme l’acte de lliurament de premis a la canalla guanyador de cada centre que, en el nostre cas, va recaure en l’alumna de 1CI Elena TJ, felcitacions a totes i tots els participants, una mica més especialment a l’Elena.

Renta’t les mans, és facilíssim ja ho veuràs.