Voluntaris de pati

Aquest mes de gener ha començat l’activitat de convivència “Voluntaris de pati”. Alumnes voluntaris de 2CS preparen jocs i venen a jugar amb els alumnes de la comunitat de petits. Es realitza un dia a la setmana i durant l’estona d’esbarjo al pati d’infantil. Celebrem i felicitem la motivació i l’organització d’aquests alumnes per voler compartir, mitjançant el joc, aquests moments amb els més petits de l’escola… i que s’ho passin tant bé!

1. Maria Bagés Salinas

Molt bé aquesta activitat! Els més menuts es queden captivats amb tot el que fan els més grans….i poden aprendre moltíssim!