Treball per Ambients a la Comunitat de Petits

Amb l’objectiu principal de potenciar la creativitat tot experimentant amb diferents materials, a l’escola, com sabeu treballem també per ambients. Els infants dues tardes a la setmana poden experimentar i descobrir diferents propostes segons l’ambient que hagin escollit, amb la companyia de companys i companyes de la seva comunitat (P3, P4 i P5 barrejats). Si voleu veure les propostes de la primera volta cliqueu damunt del nom de cada ambient. Som artistes (ambient roig, propostes tècniques plàstiques), Construïm (ambient taronja, propostes de construcció steam), Descobrim (ambient verd, propostes per investigar), DoReMi (ambient lila, propostes d’expressió musical), Llum (ambient blau, propostes d’estimulació sensitiva), Jocs d’abans (ambient blanc, propostes de jocs tradicionals) i Juguem a ser (ambient groc, propostes de joc simbòlic).