Taller per treballar la recollida selectiva dels residus

El Consorci per a la gestió de residus de la Ribera d’Ebre, Priorat i Terra Alta ha realitzat avui una sèrie de tallers per l’alumnat de la nostra escola. A la Comunitat de Petits la educadora ambiental Marta ens ha explicat a cada classe: “Hi havia una vegada uns putxinel·lis”, amb l’ajuda d’aquests hem pogut aprendre com classificar els residus, i com es farà la recollida al nostre poble. Hem rigut i hem après molt! A més cadascú ha pogut escollir i realitzar la seva titella de la recollida selectiva.
Veieu el resum del taller a la Comunitat de Petits al següent vídeo: