Resultats de la campanya Challenge for Nature

Benvolgudes famílies,

Seguint els reptes proposats per la Fundació Kilian Jornet per treballar amb el nostre alumnat tres accions per conscienciar sobre la natura, avui acabem una d’elles amb un èxit rotund.

L’acció solidària realitzada avui a la plaça del Mercat sobre activitat física per protegir la natura que ha consistit en recol·lectar diners a favor del Grup de Natura Freixe – Reserva Natural de Sebes i Meandre de Flix ha acabat amb 358,12€ recaptats per l’alumnat de 5è i 6è i 71,6 quilòmetres realitzats entre les dos classes.

Moltes gràcies als comerços i a les persones que han fet aportacions!!!