Projecte de P5: JO RECICLO, I TU?

El nostre projecte “Jo reciclo, i tu?” ens està fent aprendre molt, busquem informació, la compartim, fem assemblees sovint per tal de que cada nen i nena pugui explicar el que va aprenent o preguntar dubtes que van sorgint. Tenim ajuda dels mestres de l’escola, la senyoreta Pinyeres ens ha vingut a explicar com podem fer manualitats, ens ha portat els contenidors fets per ella i les tres RRR, el mestre Ferran ens ha ensenyat a fer paper reciclat, el director Josep ens ha fet possible la participació a la campanya Apilo XII, la classe de la senyoreta Olga ens va introduir en el món del paper reciclat, la resta de mestres ens han atès molt bé quan hem anat a les seves aules a compartir el projecte Apilo…Ja sabem moltes coses, però encara continuem aprenent-ne de noves.
Aquí us deixem un recull d’imatges del que anem fent.
Els contenidors de Pinyeres.
Les 3 RRR de Pinyeres.
Fem pasta de paper amb el mestre Ferran 1
Fem pasta de paper amb el mestre Ferran 2
Fem pasta de paper amb el mestre Ferran 3
Ambient “jo reciclo, i tu?”
Bingo
Projecte Apilo XII:
Arriba Apilo XII
Presentem l’Apilo a tota l’escola
Tothom porta piles!
Aula ordinadors i genially del reciclatge
Manualitats de l’alumnat.