Projecte de P4 i REGAL!!!

Com ja sabeu els alumnes de P4 estan treballant el projecte de “la casa” on les famílies col·laboren portant material o informació sobre el tema. Aquest cop el Joan i el Xavier van portar a la classe “Gigi Big Bloks”, són com uns maons de cartró que es poden encaixar entre si podent construir grans estructures resistents. Els nens i nenes de P4 ho tenien clar, un cop van veure i comprovar la millor manera d’encaixar-los, van voler construir una casa. Després es van animar i entre tots van aconseguir fer una petita muralla. Si els veieu a les fotos podreu comprovar que s’ho van passar molt bé aprenent a ser constructors, treballant en equip, inspirant la seva creativitat i també afavorint el raonament espacial intentant esbrinar com poder fer altres formes a partir dels models de mostra. Després de la sessió, comentant-la amb els pares de Xavier i Joan ens van donar la notícia: ens els regalaven a l’escola!!! Moltes gràcies família Moli Llauradó: Joan, Xavier i sobretot als vostres pares Montse i Dani!!! La seva ubicació a partir d’ara serà a l’ambient de Construïm de la Comunitat dels Petits, així en podrem gaudir tots. Gràcies!!!