Per tots vosaltres, feliç Sant Jordi!

Benvolgudes famílies!

La diada de Sant Jordi sempre és una data assenyalada pel nostre país i des de l’escola sempre hem organitzat activitats per crear al nostre alumnat un bon hàbit de lectura i de creació de produccions literàries.

Enguany no podrem celebrar la diada com teníem pensat amb l’Ajuntament de Flix (a la plaça de l’església amb entrega de diplomes i llibres als guanyadors del concurs de l’escola gràcies a la nostra AMPA) i l’equip docent del centre vol que el nostre alumnat no es quedi sense rosa ni sense llibre.

Per aquest motiu us enviem unes roses virtuals elaborades pels companys i companyes i els seus fills/es i un vídeo editat per les companyes Júlia i Alba que esperem que gaudiu com nosaltres ho hem fet a l’hora de fer-les i d’enregistrar-lo.

Conte: La muntanya de llibres més alta del món

Autora: Rocio Bonilla

Esperem que us agradi!!!

Bona diada de Sant Jordi!

Roses fetes pels mestres i els seus fills/es