Participació a la Jornada Anual Educació 360

Benvolgudes famílies,

Dins les activitats de l’escola en el projecte Educació 360 és la participació a les reunions de coordinació amb la xarxa territorial de les Terres de l’Ebre i la dinamització d’activitats seguint la línia de l’aliança.

La pandèmia ens ha obligat a repensar aquestes coordinacions i les jornades vinculades i realitzar totes aquestes actuacions de forma online. Per aquest motiu enguany la jornada anual de les Terres de l’Ebre es canvia de format i passa a ser online.

La jornada titulada Generem connexions 360 per l’equitat educativa es realitzarà el proper dissabte 17 d’octubre de 10 a 12h. L’escola de Flix participarà amb la ponència Un confinament en mirada 360 a càrrec de la nostra referent en Convivència i Inclusió Raquel Sánchez.

Quins són els reptes que té el territori en l’àmbit educatiu, tant pel que fa als aprenentatges que es donen dins com els que es donen fora de l’escola? Com hi estan donant resposta els centres educatius, ajuntaments, entitats? Tot just un any després que es creés la Xarxa Territorial d’Educació 360 a les Terres de l’Ebre, es celebra la Jornada Anual Generem connexions 360 per l’equitat educativa a les Terres de l’Ebre. L’objectiu és oferir un espai online de retrobament que permeti apropar bones pràctiques i difondre metodologies que permetin generar més connexions al territori en busca d’oportunitats educatives en benefici de l’equitat.

Aquesta jornada pretén impulsar un espai de reflexió sobre el futur de l’educació a les Terres de l’Ebre, basat amb la diversitat d’agents implicats dins l’Educació 360. Per aquest motiu, es generaran diferents espais de diàleg per debatre sobre la necessitat de l’Educació 360 com a motor de canvi social, dels beneficis i impacte que pot tenir sobre els infants i joves.