P-5 Portem la carta a Correus

Dins del treball del projecte:” Podem viure al costat d’un volcà?” anem realitzant diversos descobriments i situacions viscudes de les persones que estan allí, en el marc dels ODS, en el nostre cas el 4 (Educació de qualitat) ens hem posat en contacte amb els nens i nenes d’una escola que no poden anar a la seva i ho fan a una altra on els han rebut amb molta il·lusió. A cada classe de P-5 hem escrit una carta col·lectivament i hem fet un dibuix per a les nenes i nens d’aquesta escola.
El dimecres 17 vam anar a Correus a portar la carta amb els nostres escrits i dibuixos. Allí la directora M. Carme i la cartera Vero ens van explicar tot el recorregut que faria la nostra carta fins arribar a La Palma. De l’oficina de Flix marxarà amb unes caixes grans i en camió cap a Barcelona i allí la portaran a l’avió o al vaixell amb el que arribarà a l’illa, i des d’allí amb una furgoneta cap al poble on el carter o cartera la portarà a l’escola.
Hem après moltes coses, gràcies M. Carme i Vero.
Observeu