Nou projecte a P5 A i B

A les nostres classes de P5 hem començat un nou projecte compartit: PODEM VIURE AL COSTAT D’UN VOLCÀ? Aquest projecte ha estat el més votat després d’una pluja d’idees donat que actualment està en erupció el volcà de La Palma i tot els nens i les nenes n’han sentit parlar o ho han vist a les notícies.
Hem començat amb el què sabem i el que volem saber i a partir d’aquí anem recollint informació de diverses fonts com ara llibres, contes, vídeos, notícies en directe, experiments, genially, manualitats (volcans) fetes amb la família, dibuixos, objectes (com ara pedres volcàniques, volcans de vidre), i també estem preparant una carta per als nens i nenes d’una escola de La Palma que han hagut de canviar d’escola perquè no poden anar a la seva escola de sempre.
Ja us anirem explicant!