L’escola bressol de Flix ens visita

Avui els nens i nenes de P2 de l’escola bressol “Pam i Toc” de Flix, han vingut a la nostra escola! Hem estat molt contents i emocionats de poder recuperar aquesta trobada tan especial, que té com a objectiu que els més petits i petites coneguin l’escola i visquin una bona experiència amb els seus futurs companys i companyes de la Comunitat de Petits. Han vingut amb les seves senyoretes, la seva tutora Isabel i la senyoreta Cristina, quina il·lusió han tingut els grans de tornar-les a veure.
L’alumnat de la comunitat els esperava amb ànsia i amb moltes propostes per jugar i compartir amb ells i elles. Hem xalat moltíssim! Esperem que la vivència d’avui els motivi per començar amb moltes ganes la seva escolarització el curs vinent, a P3 ja! Gràcies escola bressol per fer-ho possible.
Infants de P2, us esperem al setembre amb els braços ben oberts!