La Martina i el pastoret, d’Històries des de la foscoreta

La setmana passada Pinyeres ens va tornar a embaladir amb una obra de teatre de llum negra a tota la Comunitat de Petits, juntament amb Raquel González van preparar l’escenificació i van representar els dos personatges de la història, aquesta s’anava relatant mitjançant cançons populars infantils que cantem diàriament a l’aula. També ressaltar la col·laboració d’Aina Massanella González (alumna de 4t) i del seu germà Lluís (exalumne de l’escola) que van interpretar les veus dels personatges.
Bocabadats amb tots els objectes brillants de l’escenari poc a poc ens vam animar a cantar les cançons, les nostres cançons!!! Com vam xalar cantant la lletra! A més a més després de les fotos de grup ens van regalar a cadascú una granoteta (un dels personatges) que amb la llum es carrega i brilla a la foscor.
Moltes gràcies Pinyeres i Raquel, no ens estranya que a Sant Boi del Llobregat quedessin enlluernats del vostre art. Desitgem i esperem amb ànsia una pròxima història des de la foscoreta.

1. Maria José

Espectacular! Els nens i nenes i els grans vam gaudir molt de la vostra interpretació i la preparació del decorat ens va deixar bocabadats a tots i totes! Gràcies!!!