La Greta i el Nadal a P4 i P5

A l’escola van venir a explicar-nos un conte ben especial, La Greta i el Nadal. Aquest conte està escrit per Núria Quiñonero (mare d’una alumna de l’escola) i il·lustrat per l’Ainhoa Perez Lazcano (ex-alumna de la nostra escola). Ens van explicar el conte amb les il·lustracions originals fetes per l’Ainhoa. Al final, després de participar conversant amb elles sobre detalls de la història, ens van regalar una imatge de la Greta per pintar! Què bonic! Ens va agradar molt, gràcies! Esperem una nova història de la Greta!