La castanyada a P4

Les activitats de la castanyada ja van començar al matí. Primer vam anar a prendre nota pel curs vinent de com es feien els panellets a les classes de P5, tots els alumnes ja estaven preparats amb el bol i el drap. Els nens i les nenes de P5 ens van ensenyar quins ingredients es necessitaven, com es feien les boles… i de sorpresa, com vam estar tant atents, ens van regalar dos panellets per coure a cadascú, gràcies P5!!!
Després vam visitar l’exposició de castanyes disfressades per part dels alumnes més grans, situat al hall de l’edifici de primària, que aquest curs tractava sobre els personatges de la cançó “Qualsevol nit pot sortir el sol”. Però un fet molt emocionant ens esperava tot just acabar l’hora d’esbarjo: Les castanyeres ens venien a buscar les castanyes! I fins i tot qui va voler va poder veure des de darrera les finestres els monstres al nostre pati! Va ser molt emocionant. Finalment la nostra companya Sabrina vestida per l’ocasió de castanyera, ens va regalar a tots i a totes de la classe una castanya! Però tot i que semblava de veritat dins el seu bell embolcall era de xocolata!!! Les havia fet amb la seva mare, i com sempre tot el que ens prepara està boníssim, gràcies!!!