Jocs Esportius Escolars d’Atletisme d’Educació Infantil

El passat diumenge 14 de maig van tenir lloc a Tivissa els Jocs Esportius Escolars d’Atletisme de l’alumnat d’educació infantil. Aquest esdeveniment esportiu aplega tots els atletes de les escoles de la Ribera d’Ebre que volen participar en les modalitats que s’ofereixen com la velocitat, el salt de llargada i els llançaments. En total hi van haver 70 alumnes inscrits, 14 dels quals de la nostra escola. En aquesta jornada no hi ha competició, la qual cosa fa que es converteixi en tota una experiència festiva, divertida i lúdica per tots els i les participants amb l’objectiu que descobreixin aquesta modalitat esportiva.

Amb aquest esdeveniment es donen per tancats els jocs esportius escolars d’aquest curs, on 94 participants han pogut gaudir del cros, la BTT, escacs, bitlles i l’atletisme. Un cop més agrair la tasca d’Irene Puchol, de l’empresa AL-MARGE (www.al-marge.com) que ha estat l’entrenadora dels més petits i petites transmetent la seva estima i els seus valors d’aquest esport.