Jocs Esportius de la Ribera d’Ebre

Aquest diumenge 30 de maig es van celebrar els XLIV Jocs Esportius de la Ribera d’Ebre a l’estadi municipal d’Ascó.

Fou una matinal d’atletisme organitzada pel Consell Esportiu de la Ribera d’Ebre seguint les mesures de seguretat establertes per aquest tipus d’activitats.

Malgrat a la situació actual respecte l’organització d’activitats extraescolars, i sense poder organitzar entrenaments, el nostre alumnat va respondre extraordinàriament i es van inscriure 46 alumnes, sent l’escola amb més participants.

Volem recordar l’esforç de la nostra AMPA i de l’Escola que s’han fet càrrec dels 10€/alumne/inscripció.

Un matí ple de famílies, esport i salut!

El curs vinent més i molt millor!