Inici Preinscripció curs 2021-22

Benvolgudes famílies, des d’avui ja està actiu el portal https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/infantil-3-6/preinscriute/sollicitud/ per realitzar la preinscripció per l’alumnat que començarà P3 al mes de setembre o aquelles famílies que canviïn de centre educatiu.

Si teniu qualsevol dubte, truqueu al 977411045 en horari: 9h a 13.30h i de 15h a 16.30h.

També podeu demanar cita prèvia per venir a les jornades de portes obertes i conèixer el nostre projecte educatiu, enviant un correu electrònic a ceipflix@xtec.cat o trucant al mateix telèfon indicant disponibilitat de dies, nom i cognoms i un número de telèfon per posar-nos en contacte i concertar dia i hora. Els dies proposats són divendres 19 març a les 16.45h i dijous 25 març a les 16.45h. Es realitzaran respectant les mesures proposades pel Departament d’Educació i Salut.

Podeu visualitzar aquest vídeo tutorial que resumeix el procés d’inscripció que enguany sols es realitza de forma telemàtica:

També us recomanem que us subscriviu al canal de Telegram de l’Escola clicant al següent enllaç:

Canal de Telegram de l’Escola