Inici del procés de preinscripció curs 2019-20

El Departament d’Educació ha fixat la presentació de sol·licituds de preinscripció escolar per als estudis obligatoris del curs 2019-2020 entre el 29 de març i el 9 d’abril d’enguany.

Recordem que sols s’ha de matricular el nou alumnat que s’incorpora a P3 al setembre o aquells alumnes que canviïn de centre el curs vinent.

Els alumnes que estiguin a l’Escola Bressol rebran la documentació necessària a la mateixa escola bressol.

Les famílies que vulguin més informació, poden passar per la secretaria de l’escola de 9:00 a 13:00 hores.

Properament, es publicarà l’Ordre per la qual s’estableix el calendari escolar del curs 2019-2020 per als centres educatius no universitaris de Catalunya i es modifica el calendari escolar del curs 2018-2019.

Les principals novetats són:

• L’inici de les classes es fixa per al 12 de setembre en el segon cicle d’educació infantil, primària, ESO, batxillerat, cicles formatius de grau mitjà, curs específic d’accés a cicles de grau mitjà, curs de preparació per a l’accés a cicles de grau superior i ensenyaments de règim especial (excepte idiomes, que començaran el 26 de setembre). En el cas dels cicles de grau superior i de la formació d’adults, les classes començaran el 18 de setembre.
  • Les vacances escolars seran del 21 de desembre al 7 de gener (Nadal), del 4 al 13 d’abril (Setmana Santa) i a partir del 20 de juny (estiu).

1. Maria Bagés Salinas

És llei de vida que els nostres fills creixin i es facin grans, està clar, però no m’equivoco si dic que tant a nosaltres, els pares, com a la nostra filla, ens farà pesar que acabi a l’Escola. Moltes felicitats perquè els esforços que feu per actualitzar i renovar les metodologies ja estant donant els seus fruits. Hi ha molt camí per recórrer, però el pas que ja s’ha fet, ha estat cabdal. Gràcies.