La granja de Jean Baptiste

Avui han vingut els pares de Joan Baptiste a l’escola. Han estat els primers a col·laborar amb el nostre projecte dels oficis. Tenen una gran i bonica granja i ens han explicat amb un power point i videos tota la feina que hi fan. Hem convidat als nens i nenes de P4 i ens ha agradat molt, hem après moltes coses, com són les vaques, les màquines que tenen a la granja, on viuen a l’estiu i a l’hivern, que mengen, com les munyeixen, on porten la llet, com fan el formatge…i ens han convidat a tastar el seu formatge, està boníssim!!! MOLTES GRÀCIES CORINNE, CLAUDE I JEAN BAPTISTE!!!

1. Alumnes P4

Felicitats Jean Baptiste! Als nens i nenes de P4 ens va encantar la teva exposició sobre els oficis dels teus pares, es nota que et sents orgullós de la seva feina i nosaltres de tu per com t’explicaves. Gràcies per convidar-nos!