i4 anem a la barca i xops

El dia 20 de març totes les nenes i nens d’i4 varen fer la sortida amb el CdA de Flix a la barca.
La Marta els va venir a recollir a l’escola i van baixar caminant fins al pas de barca passant primer pel Passeig de l’Ebre, des d’on van veure com un cotxe pujava a la barca. Es vam apropar al pas i allí els esperaven Dani i Cristina. Un cop a la barca unes companyes van preguntar al barquer com es deia, els va dir Joan.
Un cop a l’altre costat de riu van escoltar els ocells i els van explicar el conte de la blaueta que necessitava ajuda per a trobar el seu niu. Entre tots els infants van buscar les peces d’un puzle amagades i en montar-lo van descobrir que els nius dels blauets són a les parets.
De tornada a la barca van conèixer totes les parts que formen la barca, com funcionen i per a què serveixen i en petits equips van cercar les imatges en un dossier i les van identificar.
En aquesta sortida han descobert el seu entorn proper cultural i natural tant important per entendre’l i estimar-lo, camí que ja han començat!!
Van xalar molt!! Gràcies a Marta, Dani i Cristina del CdA de Flix per la vostra feina.

Us deixem el vídeo  sortida a la barca