Projecte Teatre col·laboració mare Gal·la

Aquesta tarda la mare de Gal·la, la Gemma, ens ha visitat per contar-nos un conte i així col·laborar en el projecte que hem iniciat a i3. La importància d’educar les emocions és clau per qualsevol etapa de la vida, però durant la infància i en aquest cas respecte el projecte que treballem sobre el Teatre esdevé fonamental. La Gemma ha escollit el conte “La Bruna i la Pruna”, tractant sobre el sentiment davant una separació d’algú estimat, molt adient per l’edat on les entrades a l’escola encara de vegades sorgeix aquest sentiment d’enyorança.
La posada en escena ha estat sorprenent, on poc a poc anàvem descobrint personatges del conte i ens ajudava a endinsar-nos plenament i amb els cinc sentits dins la història. Comprovareu com la seva expectació ha estat màxima! Els cinc sentits literalment, ja que la Gemma ens ha portat prunes (que sortien al conte) per tastar i menjar, i també titelletes de cigonya que s’han pogut emportar. Cal dir que el material que ha portat i que ens ha deixat per gaudir-lo a la classe l’ha ajudat l’Abril, la seva filla i alumna de 3r.
Moltes gràcies Gemma i família! Hem gaudit molt com l’explicaves i enllaçaves les activitats, i sobretot aprendre a gestionar les emocions i que entenguin que el cor és infinit per incloure i estimar a tothom qui vulguin, siguin on siguin.
Veieu les imatges aquí.