Parelles lectores de 4t i i3

Aquest curs l’alumnat de 4t apadrina als més petits i petites de l’escola! Per iniciar i compartir aquests moments màgics de lectura i vincle amb els seus fillols i filloles, els nens i nenes de 4t durant aquestes estones dels dimarts a la tarda, visiten la classe d’i3 amb propostes lectores molt adients, respectant d’aquesta manera el seu ritme d’adaptació i relació. Un exemple clar és l’activitat d’aquesta setmana (imatges del vídeo), on una parella de padrins ha llegit a tot el grup d’i3 el conte “Gens ni mica”, una història que ens explica el perquè de la importància de rentar-nos les mans. Tot seguit cada padrí i padrina amb delicadesa s’ha apropat al seu fillol o fillola per dibuixar-li la seva mà i tots plegats pintar-la bruta, representant les bactèries, què divertit! En quatre sessions ja s’han guanyat la seva estima, mireu quines caretes al següent vídeo.