Festa de Fi de Segon Trimestre

Com comença a ser tradició a la nostra escola hem acabat el trimestre amb una tarda de jocs al pati, i, com en els darrers cursos, hem comptat amb la col·laboració de disset alumnes de primer de batxiller i 4rt d’ESO del nostre institut.

La preparació de la tarda de jocs a Primària va començar a principis de setmana, concretament a les classes d’Educació Física on la canalla va ser qui va escollir el jocs. Cicle inicial i primer de cicle mitjà van escollir el cementiri, el mocador, lladres i polis i el paracaigudes. Pel que fa a segon de cicle mitjà i cicle superior van escollir epidèmia zombi, un joc creat per un alumne cicle superior (Èric I), una nova varietat del cementiri inventada a la nostra escola, pedals, xanques i bitlles catalanes.

Al llarg de 3 quarts d’hora, canviant cada 15 minuts, sota un sol més d’estiu que no pas de primavera, vam jugar per acomiadar el trimestre. Mentrestant, a cicle infantil s’havia organitzat un circuit on els més petits i més petites havien de superar tot un seguit de proves adequades a la seva edat.

Tal i com teníem anunciat, també vam aprofitar la tarda per celebrar el Dia Mundial de l’Activitat Física, per una banda, tothom va portar una samarreta que feia referència a alguna activitat física i, per altra, van cloure la tarda ballant el tema de Club Super3 M’agrada l’esport.

Com cada any volem agrair la col·laboració del professorat de l’Institut de Flix, en especial de la seva directora, per animar el seu alumnat a venir i dinamitzar d’una manera totalment voluntària la nostra tarda de jocs. Agrair la col·laboració de l’AMPA qui va obsequiar aquest alumnat amb un dinar, els altres cursos a base d’entrepans, enguany vam pensar que era bo aprofitar i optimitzar l’ús el nostre menjador escolar i hi van dinar, finalment, l’escola també hi ha col·laborat aportant-hi la beguda i lliurant-los-hi al final de l’acte un bolígraf serigrafiat amb el nom de l’escola.

Ha estat un plaer compartir un cop més l’escola amb el nostre exalumnat. Ha estat un plaer que nois i noies que mai van formar part de la nostra escola s’hagin ofert a venir voluntàriament a participar en la nostra tarda de jocs. Pel que fa als i a les primeres, la nostra sempre serà la vostra escola, per als altres i les altres, des d’avui voldríem que consideréssiu que teniu una segona escola, la nostra. Per tots ells i totes elles, les portes de l’escola de Flix sempre romandran obertes.

No volem cloure l’article sense felicitar per la iniciativa institut, AMPA i escola ja que en ella, entre d’altres, hi destaquen valors com la col·laboració, el voluntarisme, la barreja de generacions, els i les més grans treballen per als i les més petites, el gaudi pel gaudi, l’activitat física, fer Flix…

Finalment, una darrera felicitació, felicitar el professorat de la nostra escola per la bona organització i bon desenvolupament de l’activitat.

Tot i curtes, bones vacances a tothom! Gaudiu-les al màxim que passen volant i es fan molta falta!