Fem paper reciclat

L’alumnat de P4 estudiem el projecte del paper. Amb la col·laboració dels pares, en aquest cas del pare de Queralt, Ferran, hem pogut realitzar el nostre propi paper reciclat. Veureu el procés de fer-lo en les imatges. Com activitat final del projecte en una de les visites de Ferran, tota la comunitat de petits vam poder escoltar la seva explicació al pati de l’escola, i els nens i nenes de P4 van poder exposar i compartir els aprenentatges apresos als seus companys i companyes de comunitat. Els va agradar tant que la resta de classes van voler fer també el seu paper reciclat. Com sempre ens entusiasma la participació i la implicació de les famílies en els nostres projectes. Gràcies Ferran, hem xalat i après molt!
Per veure les imatges cliqueu aquí.
P5: 1, 2, 3