Exposició Aina

Comencem una nova activitat on els alumnes de P3 han de presentar i explicar el seu conte preferit de casa.
Durant aquestes setmanes es penjarà al bloc una petita mostra de l’exposició de cada alumne. Estan molt motivats per ensenyar-nos aquests petits tresors que els permetran millorar la seva expressió oral, connectar el seu entorn familiar amb l’escola i iniciar-se al món màgic de la lectura. Per uns futurs bon lectors comencem:
Aquesta és la mostra de l’exposició de l’Aina, el seu conte es titula “Com amagar un lleó a l’àvia”. Ho va explicar amb molta fluïdesa i li va agradar tant l’experiència que va voler repetir. Ens va encantar, felicitats!