El Siro i la seua mare ens ensenyen les seues gallines

Aquesta tarda els nens i nenes de P3 i P4 hem rebut una visita ben especial. La mare de Siro de P4 ens ha portat les seues gallines, però no us penseu que eren comunes, les seues espècies són molt peculiars i molt interessants. Gràcies al power point que ha preparat la Claudia, la mare d’en Siro, hem pogut seguir molt bé les seues explicacions. La Claudia ens ha ajudat a repassar i a esbrinar les parts de la gallina, el què mengen, com neixen… i les característiques i diferències de les seues 6 gallines:
La Ponedora roja (de color marró i que posa els ous beige), la Sussex (de color blanc), Isazul (més primetes i amb plomes de color gris fan els ous blancs), la Ameraucana (tenen la cua molt curta i fan els ous de color blau!), la Enana americana (gallines molt petites) i finalment la Ayam Cemani (de color negre però fan els ous de color blanc!). Ha estat sorprenent veure, acariciar les seves plomes i donar menjar a les gallines de la nostra mà. Moltes gràcies Claudia i Siro per portar-les, ha estat una experiència única i plena d’aprenentatges de respecte i coneixement del nostre entorn natural.
Voleu comprovar si heu après? doncs a veure si reconeixeu cada tipus de gallina en les imatges de la tarda clicant aquí.

1. Claudia

Moltes gràcies a vosaltres, ha sigut un plaer veure als nens tan emocionats i contents.
    Pels nens és molt satisfactori i enriquidor poder explicar les seves experiències a classe.
    És molt important que des de ben petits coneguin i sàpiguen respectar als animals i gràcies a la bona predisposició de l’escola i dels/les mestres això és possible.
    Som molt afortunats de l’escola que tenim a flix i dels professionals que hi treballen!