DIA INTERNACIONAL DE LA DONA I LA XIQUETA STEAM

Com cada 11 de febrer, a la nostra escola continuem celebrant aquest dia tan important que ens permet conèixer dones i xiquetes importants en el món STEAM. Durant la setmana passada vam rebre la visita d’algunes referents que ens van inspirar amb les seves aportacions.

I durant aquesta setmana seguim amb l’exposició que hem preparat al raconet de convivència de la nostra escola, perquè tot l’alumnat pugui conèixer el treball de la Jane Goodall. Primatòloga i antropòloga anglesa, és considerada la principal experta en ximpanzés després de 60 anys estudiant les interaccions socials i familiars d’aquests animals en estat salvatge. Podeu consultar les activitats que hem preparat per a què tots els cicles puguin fer els seus descobriments. Esperem que ho gaudiu.

També tenim la sort de comptar amb la col·laboració de la Biblioteca Artur Bladé i Desumvila de Flix. Ens han deixat uns contes que ens ajuden a descobrir les peculiaritats de la vida de la Jane i els seus ximpanzés.

Conèixer el treball d’aquestes dones, les de km 0 i les de més lluny, és un treball inspirador per a les nostres xiquetes i xiquets, futures dones i futurs homes STEAM del món.