Descansa en pau Lourdes

Benvolgudes famílies i comunitat educativa,

Avui estem profundament entristits per la mort de la nostra companya Lourdes Ardévol Sastre.

Una mestra que ho donava tot pel seu alumnat; una excel·lent companya que amb la seva energia i abraçades feia feliç a la resta de l’equip docent i la resta de personal de l’escola.

A la nostra escola va aparèixer per primer cop al curs 2008-09 realitzant substitucions comarcals i de seguida ja va esdevenir una Cloret més. A continuació vam tenir la sort de gaudir-la com a tutora d’educació infantil al llarg dels cursos 2018-19, 2019-20 i 2020-21.

La seva manera d’entendre l’educació era sempre SUMAR a l’equip, APRENDRE i RESPECTAR els diferents ritmes d’aprenentatges del seu alumnat, i sobretot ESTIMAR a tothom.

Allà on sigui, de ben segur que el seu tarannà farà la vida més fàcil als altres i les seves abraçades seran recordades per tothom.

Rebeu el nostre sentiment i condol més sincer.

Descansa en pau Lourdes.

1. LAURA MUR

Quan miri enrere sempre et trobaré en l’alenada d’aire càlid que has estat per als que hem tingut la sort de fer camí al teu costat…Descansa en pau CARINYO

2. Ester

Un escrit preciós i emotiu… Vaig tenir la sort immensa de tenir-la com a companya de feina i, tal com dieu, el que més la caracteritzava era el seu bon tarannà, la seva rialla i una abraçada sempre preparada per a tothom qui l’ envoltava. Avui penso molt en els seus fills, dels quals sempre en parlava amb tan d’ amor. Persona amorosa i familiar i molt entregada als altres. Et trobarem a faltar. Em quedo amb el record del final de curs d’aquell any a la pista de l’escola… Així et vull recordar.