Col·laboració Gran Recapte d’Aliments

Benvolgudes famílies!

Aquest any potser més que mai per la pandèmia que estem vivint arran de la Covid-19 hem de ser més solidaris. Per aquest motiu hem decidit des de l’escola col·laborar amb el Gran Recapte d’Aliments en una col·laboració, dins el nostre Projecte Educació 360, amb l’Ajuntament de Flix (qui recollirà i gestionarà els aliments que nosaltres recaptem), les famílies, l’AMPA i la nostra canalla.

Des del centre treballem els ODS  (Objectius de Desenvolupament Sostenible 2030) aspirant a contribuir a una educació que aposta per fer alumnes/ciutadans crítics, solidaris i empàtics i aquesta era una bona ocasió per “sortir” de l’escola i connectar-nos amb les necessitats socials que ens envolten.

Amb tot, els i les alumnes de 1r de CS que estan treballant l’ODS 1 (relatiu a erradicar la pobresa) en col·laboració amb les mestres Ana Bellido, Júlia Muñoz i Raquel Sánchez (com a responsable de la Comissió de Convivència) us hem preparat aquest vídeo per explicar-.vos aquesta iniciativa a la qual esperem que us sumeu!

Per aquest motiu us proposem a les famílies, de manera totalment voluntària, la possibilitat de col·laborar al llarg de la setmana vinent (del 16 al 20 de novembre) aportant algun aliment amb caducitat llarga per aquest recapte.

Sovint arròs, cigrons, pasta són aliments que ens asseguren una bona durada per arribar amb bon estat a qui més ho necessita.

L’alumnat pot portar els aliments a l’escola i després l’Ajuntament de Flix el recollirà.

El nostre objectiu es treballar els Objectius pel Desenvolupament Sostenible, i concretament el número 1: Fi de la pobresa dins de projectes d’aula.

Us adjuntem el vídeo de la campanya youtu.be

Gràcies per la vostra col·laboració per anticipat!