A P4 ens visita l’escriptora local Raquel S.

A partir d’unes lectures treballades a la Comunitat de grans (d’autors i autores flixanques) a la mestra Júlia li va sorgir la idea de programar, dins les activitats de Biblioteca, les “Tardes de maig literàries”, on escriptors i escriptores locals i de proximitat visiten l’alumnat a l’escola presentant els seus llibres.
A P4, aquesta tarda, ens ha visitat la senyoreta Raquel Sánchez de l’escola però aquest cop com a escriptora!!! Contant i ensenyant el seu llibre “La meua petita bombolla”. Mentre l’autora anava explicant la història els i les alumnes de P4 anaven afegint comentaris sobre petites vivències que relacionaven amb el tema: confinaments, virus, els “palets”… Podent expressar de manera natural com ho havien viscut. A l’acabar la Raquel ens ha donat un full blanc amb el títol del conte per poder-lo omplir de dibuixos i colors, i expressar el què més ens havia agradat. Moltes gràcies Raquel, ens ha encantat el teu conte!
Podeu veure les imatges clicant aquí.