XVI Certamen Nacional de Lectura Infantil i Juvenil

Orgullosos del paper dels nostres alumnes representants al XVI Certamen Nacional de Lectura Infantil i Juvenil celebrat avui als Serveis Territorials d’Educació de les Terres de l’Ebre a Tortosa. El concurs ha estat una motivació per llegir més i millor! Enhorabona Annaïs i Jan, un gran paper!

1. Annaïs

Estem molt contents d’haver pogut participar al Certamen de lectura. Ha estat una experiència molt bonica i ens sentim ben orgullosos d’haver representat la nostra escola i el nostre poble.

1. admin Autor de l'article

Moltes gràcies al nostre alumnat que ens ha representat excel·lentment al Certament i a les famílies per treballar plegats per esdevenir bons lectors!!!