Xerrada Mossos d’Esquadra

Avui 23 de febrer ha vingut a la nostra escola l’agent Carlos dels Mossos d’Esquadra per parlar sobre temes d’internet.

Ell coneix ben bé quins són els perills als que hem de fer front quan fem ús d’internet, de les xarxes socials i altres pàgines que al final resulten ser estafes o que posen en perill les nostres dades.

Són varis els temes que hem tractat i que hem anat apuntant a la pissarra. Aquest són:

• Respecte. Empatia. Egocentrisme.
  • Estafes i criptomonedes.
  • Les dades personals.
  • Els desconeguts.
  • Fotos i vídeos. El dret d’imatge.
  • Seguretat a internet. El bullying.
  • Contrasenyes.
  • El paper de les famílies.

Ara, els alumnes i les alumnes de 5è, estem preparant una presentació per resumir i tenir present tot el què hem parlat.

#canaldereporters