XERRADA DELS MOSSOS D’ESQUADRA A CICLE MITJÀ.

Aquest dimecres els Mossos d’Esquadra han realitzat una xerrada a l’alumnat de Cicle mitjà titulada “Internet Segura”, centrada en la relació que estableixen els nostres infants amb Internet, des de quatre eixos fonamentals: els dispositius i la utilització que en fan, la relació amb els seus contactes, la utilització de xarxes wifi i contrasenyes

, i la gestió de les dades personals en l’entorn Internet.

Va servir-nos moltíssim veure el vídeo i sobretot, escoltar i reflexionar amb les qüestions que els agents ens anaven fent. Vam adonar-nos que de vegades, sense voler, deixem “la porta oberta de casa nostra” a persones desconegudes, i que això pot ser MOLT PERILLÓS. Vam aprendre també, que cal que les famílies ens ajudin a utilitzar de forma correcta les xarxes socials i els mòbils (tot i que de fet a la nostra edat encara no podem utilitzar xarxes socials…) ja que pot ser que algun cop algú es faci passar per un altre nen o nena i pugui haver-hi algun incident no desitjat.

En resum, podem dir que vam aprendre que per navegar de forma segura per Internet cal reflexionar molt bé i, sobretot, que cal fer-ho de la mà de les famílies.