Xerrada amb Xavi Grau

El passat dia 24 de Novembre va venir Xavi Grau (pare de un ex alumne i padrí de Sergi Grau). Ens va venir a explicar el funcionament de la Central Nuclear d’Ascó. Ens va preparar una presentació amb diferents imatges per acompanyar l’explicació de com funciona el reactor, els circuits d’aigua i les turbines. Ens va donar un petit dossier a cada alumne per acompanyar l’explicació.
També ens van ensenyar diferents tipus de centrals nuclears i les diferències principals amb la de Ascó. Vam parlar de casos d’explosions de centrals per exemple com la de Chernobyl o Fukushima. També ens va ensenyar un altre menys conegut, la central de Three Milles Island.
Ens va agradar molt i ho vam trobar molt interessant. Ara, el proper 13 de desembre, anirem de Visita a la Central amb les idees molt clares.
Gràcies Xavi!

Daniel, Yaiza i Kiran.