Visites a la nostra Escola

Benvolgudes famílies,

Des de fa unes setmanes estem rebent nombroses visites de docents i responsables de programes del Departament d’Educació per conèixer el nostre projecte educatiu.

Per una banda, dins dels seminaris de coordinació de caps d’estudi (Pla de Formació de Zona) vam rebre la visita de 28 docents de la Terra Alta el passat 22 de febrer. El mateix dia ens va visitar l’Escola Cinta Curto de Tortosa dins del visites organitzades pel Laboratori de Transformació Educativa.

La setmana següent vam rebre la visita de cinc docents de l’ Scuola dell’Infanzia XI d’Aprile de Castelnuovo dei Garda, centre on realitzem un intercanvi d’experiències dins del programa de mobilitat del professorat Erasmus +. Van ser dos dies intensos on van poder comprovar com apliquem el mètode Snoezelen al nostre centre, com organitzem les franges globalitzades, així com visites a diferents equipaments educatius com la Reserva Natural de Sebes i Meandre de Flix, o la Llar d’Infants Pam i Toc de Flix.

La mateixa setmana vam rebre la visita de les caps d’estudi de la Ribera d’Ebre on van poder conèixer el nostre projecte educatiu, així com l’organització de les caixes d’aprenentatge, la franja d’ambients o les franges STEAM.

Seguint amb les visites del Laboratori de Transformació Educativa, el passat 10 de març vam rebre la visita de cinc docents de diferents centres educatius de les comarques de Lleida: ZER L’Oliver de Massalcoreig, La Granja d’Escarp, Maials i Llardecans, així com docents de l’Escola El Sitjar de Linyola. Van conèixer les característiques de la línia pedagògica del centre, així com els projectes en marxa: Erasmus+ #SnoezelenCloret, formació FAIG, CEEPSIR Ribera Inclusiva i Naturescola o l’Educació 360.

També hem rebut la visita del coordinador del servei la Unitat d’Acompanyament i Orientació (UAO), la coordinadora del programa de cooperació territorial sobre adquisició del llenguatge a educació infantil i la coordinadora dels mentors digitals de les Terres de l’Ebre per tal de conèixer de primera mà l’evolució d’aquests serveis al nostre centre.

Finalment, el nostre equip docent també ha realitzat vàries visites a centres de les Terres de l’Ebre: Escola Pàmies de Ginestar, Escola Puig i Cavaller de Gandesa i l’Escola Sant Llàtzer de Tortosa.

Seguim capacitant-nos i compartint el nostre projecte educatiu per tenir la millor versió possible de la nostra escola.